• Wpisów:718
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 16:43
  • Licznik odwiedzin:61 248 / 1412 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hejka kochani!
Na wstępie przepraszam was za to ze nie dobiliśmy do 800 wpisów, ze nie skończyliśmy zabawy i za to ze mało świat było na moim blogu.
Dlaczego?
Przede wszystkim mało czasu ale i pinger mi nie działał. Teraz od jakiejś godziny mecze sie z tym wpisem i pisze go jakiś czwarty raz i jeszcze na telefonie no ale musiałam was za to przeprosić.
Obiecuje ze jak tylko wszystko zacznie normalnie działać będę pisać dużo
A teraz juz wigilia! Jeju jak szybko zleciał ten czas. Ja osobiście klimatu świat nie czuje a wy?
Ale mimo wszystko wesołych świat i szczęśliwego nowego roku wam życzę kochani!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (11) ›
 

 
Hejka kochani! Tak, tak przepraszam, że znów nie pisałam ale zmów nie miałam czasu.
Co tam u was?
Już za tydzień święta!!
Ja tylko w poniedziałek mam lekcje, we wtorek wigilia klasowa cały dzień i w środę już wolne.
A mówiąc o szkole dziś nie byłam w szkole ponieważ rano wyjechałam z mamą do Siedlec. A teraz oglądam sobie w hotelu Władce pierścieni bo leci na tvn ^^
Czekam na Legolasa xD
Ach no i dziś 18. Skreślamy!




No i kochani mam sprawę.
Jeszcze trzeba prawie 60 wpisów do 24!
Proszę was o pomoc!
Dodawajcie wpisy na mojego bloga jeśli chcecie i starajmy się dobić do 800!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hej, hej!
Otworzyliście już aż 5 prezentów, jeszcze niewiele zostało do dużego prezentu!
No to czekam na kolejne 10 komentarzy "otwórz"




Otwórz!
 

 
Hejka kochani! Znów mnie nie było -_-
Bardzo was przepraszam ale jak po chorobie przyszłam do szkoły miałam sporo lekcji, zaległości itp.
Ale przejdźmy dalej
Dziś jest 12 grudzień
(skreślam wszystkie do tej pory także i przepraszam, że 25 jest rozmazane ale pomyliło mnie się ostatnio i zamiast 5 skreśliłam 24 i musiałam to poprawić )




Poza tym co u was?
U mnie nawet spoko. Wczoraj po szkole byłam na igrzyskach śmierci na kosogłosie 2. Niedługo dodam wam recenzje.
To na razie tyle kochani, lecę pisać kolejny wpisik z prezentami, niebawem będzie także konkurs.
Ja ogółem dużo mam do zrobienia więc lecę, papatki!
 

 


Hejka kochani!
Dziś mamy 5 grudnia co oznacza, ze jutro są Mikołajki!
Skreślamy 5




Co tam u was?
Dziś też nie będzie jakiegoś super wpisu ponieważ jest już późno
Ja dziś byłam z Nikolą w Manufakturze.
Kupiłam bluzę (w końcu) bo moja stara jest ekhm stara xDDD I moja mam już nie może na nią patrzeć xD
Kupiłam także bluzkę, czapeczkę, uszy renifera xD, sztuczny śnieg i prezenty dla moich rodziców na gwiazdkę ale o tym kiedy indziej.
A wy? Jak spędziliście sobotę?

No kochani, ten wpis nie był suuuuper ale jutro postaram się, żeby był jakiś fajny
No a ja już zmykam. Papatki!
  • awatar мαℓιикα155: Ja dzisiaj byłam w galerii też i kupiłam moją nową lalencję ;3333 Widziałam w empiku Bałagan, Misja Rodzinka, Książka pod tytułem, Tajemny ogród, Zaczarowany las i wiele więcej kreatywnych książek <3:D Ale ni ma hajsu xD No i widziałam takie słodkie kapciusie na zime w Deichmanie xD (Nwm czy dobrze to napisałam...) A i widziałam też takie kubki z reniferami i taki jakby kubek - sweterek xD słodkie były *-*
  • awatar Sarcasm..?: Też byłam z moją przyjaciółką w galerii xD Kupowałyśmy przez pół dnia prezenty na świętta, a potem siedzialyśmy w Starbucksie i SoCoffe ;3
  • awatar Pinkamena Dine Pie: Ja w sobotę poszłam do teatru i jechałam starą karuzelą XD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

cerisehood
 
crazymonster
 
Trududu pomagam jak rok temuuuu... Ale w tym roku nie będzie Pana Marmoladki... :c
  • awatar Cerise Wolf: @♥Twyla♥: We wrześniu potrącił go samochód ;^; :c
  • awatar ♥Twyla♥: Dzięki ^^ I nie będzie pana Marmoladki? :( Czemu? :(
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Heja hej!
Otworzyliście trzeci prezencik to pora na kolejny! ^^




Aby go otworzyć potrzeba 10 komentarzy "otwórz"
(pamiętajcie, że komentarze przechodzą więc wychodzi troszkę mniej)

Otwórz! ^^
 

 



Hejka kochani!
Dziś mamy 4 grudzień ^^
Skreślamy 4




Dzisiejszy wpis nie będzie długi bo jest już prawie północ.
Ogółem czuje się lepiej, jutro jadę z Niki do Manu bo mam sporo spraw do załatwienia xd
Ale obiecuje, że jutro pojawi się jakaś recenzja czy coś ^^
Na koniec chciałam serdecznie polecić blog Zuzanki.
Kiedyś prowadziła ona już blog i po około roku przerwy powraca na nowo z nowym blogiem ^^
http://odrobina.marzen.pinger.pl/
Polecam. Fajny blog, fajna dziewczyna


No to tyle kochani. Dobranoc i papatki!
^^
 

 


Heja hej kochani!
Dziś 3 grudnia!

No to zakrywamy trójeczkę




Dziś wpis długi nie będzie. Dziś jakoś tak nie pisałam...
I w sumie tu kończę swój wpis xD
Otwierajcie prezent kilka wpisów niżej bo mało czasu zostało.
Papatki! ^^
 

 
Hejka kochani!
Otworzyliście już dwa prezenty!
Pora na trzeci!



No, ten jest ciutkę większy.
Żeby go otworzyć potrzeba 10 komentarzy "otwórz"!
Do roboty ^^
Otwórz!
 

 
No kochani, otworzyliście już pierwszy prezent.
Do otworzenia kolejnego także potrzebne jest 5 komentarzy "otwórz" ^^
No to do roboty!



Otwórz!
 

 
Cześć!
Przychodzę do was z recenzją filmu czyli milionową (xD) już częścią Jamesa Bonda "Spectre"




No to zaczynajmy!
Na filmie byłam 20 listopada o ile się nie mylę.


Może tak: Nie będę mówić, że główni bohaterzy powinni zginąć milion razy a przeżyli bo to film. I w każdym filmie tak jest.
Akcja mnie się bardzo podobała. Co do reszty nie bardzo.
W niektórych momentach gdyby nie było tej wręcz śmiesznej muzyczki mogli by zrobić z tego jakiś horror.
Co do postaci, szczerze to się trochę zdziwiłam bo momentami James wydawał sie taki trochę słaby itp.


Co mnie się podobało?
Dużo akcji. Dużo momentów nawet troszkę strasznych.
Ogółem cały czas coś się działo.

Co mnie się nie podobało?
Scenografia w niektórych momentach była kijowa. Było widać, że jest to tylko podłożone tło.
Charakteryzacja. Jak taki jeden gościu na końcu (nie będę mówić dokładnie, żeby nie było, że spojleruje) miał rane na twarzy była ona bardzo "sztuczna"
No i ostatnia rzecz która mi się nie podobała. A mianowicie nasz główny bohater całował się i ekhem z chyba wszystkimi kobietami które tylko się pojawiły -_-


Ogółem polecam zobaczyć. Dowiecie się co i jak.
Moja ocena uwzględniają kompletnie wszystko to 6/10
a uwzględniając sam przebieg akcji 8/10


----------------------------------------------------


No to tyle w tej recenzji. Piszcie jakiego rodzaju recenzja ma się pojawić następna. (czy ma być to recenzja książki, filmu, kosmetyku czy coś takiego)
Piszcie koniecznie! ^^
  • awatar x.Koyomi-Chan.x: Muszę obejzec! :D
  • awatar Miód malinaa..! <3: W sumie już od 2 miesięcy biorę się za ten film, ale mi jakoś to nie wychodzi. Po tej recenzji obejrzę go w najbliższy weekend.
  • awatar il.mio.mondo <3: Hm nie oglądałam tego jeszcze xD Ale jak będzie na internecie to może sie skuszę ;) Może recenzja jakiejś książki ? ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 


Hejka kochani!
Dziś mamy 2 grudzień!
No to skreślamy z naszego kalendarza 2 ^^




----------------------------------------------------

Co tam u was kochani?
Staram się pisać wcześniej, żeby wszyscy jak przyjdą ze szkoły przeczytali xD
Zaraz muszę zabrać się za uzupełnianie lekcji i za naukę I będę robić coś na Mikołajki dla rodziców, cioci itp. Takie małe choineczki, bardzo fajne. Jak chcecie to podam wam linka jak zrobić. Chociaż powiem szczerze, że ten gościu na youtubie pokazuje to beznadziejnie i w sumie trzeba się domyślać co trzeba zrobić no ale cóż
I powiem wam, że choroba się mnie trzyma i nie puszcza xd W sumie dopiero kilka dni minęło ale jakoś super zdrowsza nie jestem. A tak chciałam jechać z Niki do Manufy w sobotę ale nwm czy moi rodzice się zgodzą. Mam nadzieję, że wyzdrowieje bo mam coś do odebrania w Manufie w sobote (dla rodziców zresztą) i boje się, że jak tego nie odbiore to długo nie będzie na mnie czekać xd

----------------------------------------------------

No kochani, na razie to na tyle. Piszcie co tam u was. Jak przygotowania do świąt. Ja w tym roku chciałabym zrobić domek piernikowy i ususzyć pomarańcze, żeby na choineczkę powiesić ^^
 

 
Hejka kochani. Przychodzę do was z naszym świątecznym konkursikiem ^^
Krótkie przypomnienie:
Prezenciki otwieramy do świąt. Jest 10 mniejszych i 1 wielki. (rok temu było więcej, wiem)
Żeby prezencik się otworzył potrzeba komentarzy z napisem "otwórz"
W każdym będę wam pisać ile komentarzy potrzeba by otworzyć dany prezent ^^
Komentarze przechodzą. Co to oznacza? Jeżeli będzie np. 12 komentarzy a do otworzenia prezentu będzie potrzeba 10 to te dwa pozostałe przechodzą na kolejny prezencik ^^
No to zaczynajmy!



Żeby otworzyć ten prezencik potrzeba 5 komentarzy "otwórz". No to do dzieła!
 

lagoonablue2002
 
crazymonster
 
Emm No....
Więc Zuziu pomagam ci,jeszcze pare wpisów i 800 jej!!! hehe
Wesołych świat xD


No i taka lemoniada nie na temat,ale okeejxD
 

 
Heja hej kochani!
No, pamiętacie wyzwanie rok temu?
Żeby było 500 wpisów do świąt. Oczywiście było to trochę niemożliwe do zrealizowania bo chyba trzy czy cztery dni przed świętami brakowało jeszcze jakiś 100 wpisów. Ale wy mi w tym pomogliście!
Trzy osoby o których nie zapomniałam ( http://cerisehood.pinger.pl/ , http://malinka155.pinger.pl/ ,
http://lagoonablue2002.pinger.pl/ )
dodawały wpisy na zmiane, ciągle i ciągle i to one nabiły bardzo dużo. Jakieś 15 innych osób także pomagało^^ Za co znów wam bardzo dziękuję ^^
No ale do rzeczy.
Chciałabym znów zorganizować takie wyzwanie. Tym razem żeby było bardziej możliwie do zdobycia, niech będzie 800 wpisów do świąt ^^ Może być więcej rzecz jasna! xD
Oczywiście proszę was o pomoc ^^
Jeżeli chcecie to możecie dodawać wpisy na mojego bloga ^^
Na razie jednak nie w ilościach hurtowych XD Może bliżej świąt ale na razie pojedyncze wystarczą ^^
Więc zapraszam do wyzwania! ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hejka kochani!
Dziś mamy 1 grudnia! ^^




Mam dla was taki kalendarzyk, w których będziemy skreślać dni aż do 24 ^^ Sama go wykonałam co chyba z resztą widać bo jakiś wspaniały nie jest xD
Tak wygląda kalendarz:




No to skreślamy pierwszy dzionek ^^
(Będę po prostu zaklejać poszczególne dni ^^)





----------------------------------------------------

A poza tym co u was?
U mnie nawet spoko xd
Muszę zaraz zrobić porządek na moim laptopie bo pobranych zdjęć, obrazków itp. mam prawie 7000 0.0
No, nie dziwmy się skoro od jakiś 4 lat zapisuje na nim zdjęcia a ni razu jeszcze nie usuwałam xd
I muszę zrobić porządek w tych blogach "obserwowanych" itp. bo większość osób, które obserwuje czy coś od dawna nie prowadzą już bloga xD


---------------------------------------------------


Co do zabawy, zaraz dodam ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 



Hejka kochani! Na prośbę Julci (Kochająca Żelki ♥)
przychodzę do was z recenzją kolorowanki Doodle invasion.

Zapraszam!

----------------------------------------------------

Inwazja bazgrołów. Jest to kolorowanka ale nie taka sobie po prostu kolorowanka tylko skomplikowana kolorowanka ^^
W internecie możecie znaleźć praktycznie wszystkie strony ^^ (zdjęcia wszystkich stron)
Jest ich dość sporo w książce bo nieco ponad 40 ^^

Grafika bardzo mnie się podoba. Aż szkoda kolorować xD
Okładka także niczego sobie.
Bardzo wygodną rzeczą jest gruba tektura z tyłu przed okładką książki. Tektura nie wygina się. Jest bardzo sztywna co umożliwia nam wygodne kolorowanie np. na kolanach itp.
Bardzo serdecznie mogę wam ją polecić.
Ma jednak mały minus
Jak troszkę mocniej naciśniecie to niestety jest ślad na drugiej stronie dlatego ja podkładam kartkę.


Moja ocena to 9/10
Przede wszystkim przed zakupem musicie pooglądać w internecie strony z tej książki ponieważ w sklepie tego nie zobaczycie gdyż kolorowanka jest opakowana w taką jakby mocną folię więc dopiero w domciu ją obejrzycie dokładnie. Jednak strony prawie w ogóle nie różnią się od tych w necie oprócz tego, że są wyraźniejsze

-------------------------------------------------

Kochani, to na tyle. Mam nadzieję, że wam pomogłam ^^

Piszcie z jakiej kategorii chcecie następną recenzję która może pojawić się już jutro ^^
(tzn. kosmetyki, książki, film itp. bo kilka do polecenia mam )

Papatki!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hejka kochani!
Znów nie było mnie bardzo długo
Przepraszam was (znów) ale mam tyle sprawdzianów, kartkówek i lekcji, że mogę się założyć, że większość z was sobie nawet tego nie wyobrazi xd
Ale teraz będę pisać codziennie (ponieważ?) Ponieważ jak wiecie co każde święto (Wielkanoc, Boże Narodzenie) robię zabawę. Czyli rozbijanie jajka, otwieranie prezentów itp. I to chyba są rzeczy najbardziej lubiane na moi blogu bo zawsze pod takimi zabawami jest bardzo dużo komków ^^
Ta nowa zabawa rusza od jutra bo jutro już 1 grudzień ^^
Rozpocznie się także odliczanie do świąt ^^

----------------------------------------------------

Co do recenzji, nastąpi mała zmiana. Przede wszystkim recenzje będą o wszystkim a nie tylko o filmach czy książkach.
I będą nieregularnie. Czyli po prostu, wpadnie mi coś w oko no to robię recenzję ^^
Oki doki?

----------------------------------------------------

A poza tym... Co u mnie?
Jestem chora -_-
Tylko, że tym razem rodzicie wręcz nie puścili mnie do szkoły. Po prostu nie i koniec. Pewnie to dlatego, że jak byłam chora (chyba we wrześniu) to chciałam chodzić do szkoły i chodziłam i nawet biegałam na 600, 500 i 60 w szkole A nie czułam się dobrze. Więc teraz będę leżeć, może nawet do końca tygodnia bo moja mama mówi, żebym dobrze się wykurowała.
Poza tym prawdopodobnie jadę z Niki do Manufy w sobotę (jak oczywiście będę już zdrowa) ale mam nadzieję, że tak bo już się nie mogę doczekać xD
Głównie dlatego, że coś mam do odebrania i jestem ciekawa jak to wygląda ^^
Ale o tym później...



No dobra, to na tyle. Idę ale niedługo dodam kolejny wpis ^^ Papatki!
  • awatar il.mio.mondo <3: Ja teraz mam masę sprawdzianów -.- Coraz bliżej święta <3 Wracaj szybko do zdrowia :3
  • awatar Miód malinaa..! <3: Wee ja też mam strasznie dużo nauki i prac domowych. Jeszcze na dodatek jutro sprawdzian z plastyki ja wale XDD Czekam na tą zabawę. Zdrowiej mordko, u mnie pół klasy się pochorowało ;c Elo pozdro, cześć dobranoc <3 :D xDD
  • awatar ♥Lagoona♥Blue♥Hania♥: No prawda,od 4 klasy podstawówki już się jazda zaczyna. A najgorzej jest kiedy ci nowe przedmioty dochodzą,mi fatalnie wręcz idzie z geografi -_- Geografia to zuoo ( w szczególności te współrzędne.No,ale plus że dziś poprawiłam jedynkę,za tydzień idę poprawić drugą xD I BĘDZIE THE END!:) Jeszcze się zaczyna adwent to bd musiała wstawać o 6.00 rano żeby się wyzbierać do kościoła a 7.00,ehh rok temu mogłam chodzić wieczorem na roraty-_- Zdrówka Zuziu!:) Już niemogę się doczekać twoich zabaw na blogu oraz tego świątecznego nastroju,chociaż ja go już czuję:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Hejka kochani!
Nie pisałam tydzień...
Znów -_-
Kochani, ten czas tak okropnie szybko mi mija, że po prostu nie nadążam xd
Mam okropnie dużo nauki, ale to już słyszeliście.
Muszę zacząć dodawać wam jakieś newsy z lalkowego świata bo w sumie o tym zawsze był mój blog a potem się troszkę przeinaczyło. A wiem, że lubiliście te newsy i były dla was pomocne.
Co do recenzji, bardzo was przepraszam ale po prostu zapomniałam ją zrobić. W piątek wróciłam do domu dość późno bo musiałam jechałam z rodzicami do Agata meble, Black, red, white, ikei, manufaktury, Castoramy itp. Więc bardzo przepraszam.
Hmmmm, co jeszcze...
A, no nie pojechałam bez celu do tych sklepów.
Rozglądaliśmy się trochę nad meblami (głównie łóżkiem) do sypialni o której kiedyś wam wspominałam http://crazymonster.pinger.pl/m/24481283
Zmieniłam totalnie zamysł, trochę przez moich rodziców ale to jeszcze zobaczymy.
Kupiłam rzeczy których w sumie nie miałam kupić ale co tam XD
(Zdjęcia z netu)


Poduszkę, Jest taka trochę "wałkowata" bo ostatnio boli mnie szyja i musiałam se taką kupić. No ale gównie dlatego, że jest bardzo fajna i ładna xd




Świeczki. Głównie świeczki są mi w sumie obojętnie ale te tak pięknie pachniały, że szok. Zwłaszcza truskawkowa. Pachnie jak świeże truskawki ^^ Ja sobie wybrałam dwie i moja mama też dwie.

Truskawkowa



Owocowa/porzeczkowa



Mandarynkowa



Liliowa



Muszę wam powiedzieć, że bardzo podoba mi się zapach tej truskawkowej ale niestety moja mama wczoraj podpaliła liliową i w ogóle nie czuć zapachu. Ten zapach to był chyba tylko przed podpaleniem


Mój Feluś także dostał prezencik. A mianowicie kupiliśmy mu szarą myszkę (On bardzo lubi gryźć itp. takie pluszaki a jego kotek już jest mega zniszczony)




Te zakupy zrobione były w ikei.


Ale kupiłam coś jeszcze. Właśnie po to pojechałam do manufy. A mianowicie, kolorowanke "Doodle invasion"




W ogóle to bardzo nastawiłam się na tą książkę no i jedziemy jesteśmy w manufie i okazuje się, że w matrasie już nie ma bo ostatnia została sprzedana w piątek, Oczywiście byłam zła, bo początkowo mieliśmy jechać w piątek ale moi rodzice nie mogli. A w empiku myślałam, ze nie ma bo na stronie nie było no i szukam tam i nie ma. Potem jak łaskawie ktoś z obsługi do nas podszedł to okazało się, że były gdzieś z tyłu bo ktoś je zasłonił -_-
Ale ważne że były i kupiłam XD

----------------------------------------------------

Poza tym w piątek byłam także na badaniu wzroku bo ostatnio tam nie widziałam czegoś i od tego się zaczęło ale ja oczywiście mówiłam swoje ale rodzice się uparli i poszłam na to badanie i okazało się, że rzeczywiście coś tam jest troszkę nie tak. Bo na lewym oku mam chyba -25 a na prawym -85 czy coś takiego. No i rzeczywiście z daleka mi sie rozmywa przed oczami, więc najpewniej będę musiała nosić okulary ale na szczęście ten gościu powiedział, że wystarczy po domu, jak oglądam TV czy gram na kompie czy odrabiam lekcje żeby po prostu ten wzrok się nie pogarszał. Więc o tyle dobrze, że tylko po domu xd

----------------------------------------------------

No i już na koniec tego długiego wpisu chcę zaprosić was na dwa blogi ^^
Nie wiem czy wiecie, że Nikola wróciła na bloga, bo wróciła xd Więc proszę do niej wchodzić ^^
Link: http://clawdeen1600.pinger.pl/

I bliska mi osoba z bloga powróciła z nową energią i nowym blogiem więc także serdecznie zapraszam bo warto ^^
Link:
http://kochampuzzle.pinger.pl/



No, to na tyle kochani.
W najbliższym czasie możecie się spodziewać nominacji bo ostatnie jakieś cztery osoby mnie nominowały do tej samej xD
I jakiegoś konkursiku bo dawno nie było


No, to papatki kochani! Miłego tygodnia życzę ^^
  • awatar Kochająca Żelki ♥: O właśnie ja też miałam sobie kupić tę kolorowankę. I właśnie nie mogę się zdecydować. Czy mogłabyś dać mi jakąś małą recenzję?? :) Odpisz Proszę :)
  • awatar TheJusti's♥: Fajna poduszka :D
  • awatar Martynkaaa *.*: Pies mojej cioci ma identycznego,szarego szczurka xD O,te kolorowanki są boskie *-* Jak pokolorujesz jakąś to wstawisz zdjęcie? :3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

kochampuzzle
 
crazymonster
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.